7 клас




29.04.2021

Українська література.  

Андрій Малишко. Відомий Український поет і його пісні, що стали народними.



"Пісня про рушник" - вивчити напам'ять.

Зарубіжна література

Айзек Азімов."Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства



28.04.2021

Українська мова

Розвиток мовлення. Виразне читання вголос тексту художнього стилю

Прочитайте виразно вголос одну сторінку тексту художнього стилю.

27.04.2021

Українська мова

Розвиток мовлення. Жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом

Напишіть твір-оповідання.

Зарубіжна література

Айзек Азімов."Фах"




26.04.2021

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. Усний твір-відгук про "Неймовірні пригоди Івана Сили" 


22.04.2021

Українська література

Олександр Гаврош."Неймовірні пригоди Івана Сили" .Морально-етична проблематика твору: добро в зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність



Зарубіжна література

Крнтрольна робота за творчістю  Е.А.По,  А.Конан Дойла, О.Генрі, 

Г.Уеллса, Р.Акутагави

 Виконайте одне із завдань ( у вигляді розгорнутої відповіді, діалогу або твору):

а) На прикладах прочитаних творів доведіть, що людяність і здатність відчувати чужий біль не залежать від статків і соціального стану людини.

б) Складіть діалог Вільяма Леграна та Шерлока Холмса про методи їхнього розслідування

в) На прикладах прочитаних творів доведіть, що письменники одними з найкращих людських почуттів вважають самовіддане кохання, співчуття та милосердя

г) Складіть діалог доктора Ватсона та Джупітера про свого господаря чи компаньйона та методи їхніх розслідувань

ґ) Напишіть твір (обсяг – дві сторінки) за вивченими новелами на одну з тем:

       На які дива здатна любов?
       Як зберегти світло Різдва у своїй душі?
       Коли й кому потрібна павутинка?
     В чому сила і краса лотоса?


21.04.2021
Написання сполучників разом та окремо




20.04.2021
Зарубіжна література
Р,Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї

про моральну справедливість у новелі "Павутинка".Художні образи новели

Українська мова
Сполучник як службова частина мови. Сполучники сурядності та підрядності





19.04.2021
Українська література
Іван Сила (Іван Фірцак) - втілення непереможного духу українського народу, його доброти і щирості




15.04.2021
Зарубіжна література
"Чарівна крамниця".особливості дитячого світу в оповідання. Роль фантастичних елементів



Українська література
Олександр Гаврош. "неймовірні пригоди Івана Сили..."  Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи.



13-14.04.2021
Українська мова
Контрольний письмовий докладний переказ
(Був урок-відеоконференція, щоб уникнути списування, матеріал до уроку не буде опублікований. Учні, які не долучилися до уроку, вважаються відсутніми)

13.04.2021
Зарубіжна література
Г.Уеллс. "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі



12.04.2021
Українська література
олена Теліга. "Сучасникам". "Радість". "Пломінний день". Ідея оптимізму  і життєлюбства через художнє слово




08.04.2021
Зарубіжна література
Розвиток зв'язного мовлення (усне висловлювання). Дискусія "Роль літератури у вихованні людських взаємин"

Шановні учні, у цей день у нас був відеоурок. Якщо Ви з якихось причин його пропустили, але бажаєте висловити свою думку, надішліть мені аудіоповідомлення чи зателефонуйте.

Українська література
Тема: Олег Ольжич "Захочеш - і будеш" (із циклу "Незнаному воякові")
Вивчити одні із поезій Олега Ольжича або Олени Теліги напам'ять.

07.04.2021
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс


Вивчити правила. Виконати вправу 281 (с.153)

05.04.2021
Тема: Олег Ольжич. "Господь багатий нас благословив". Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом
Домашнє завдання: опрацювати матеріал за підручником (с. 224-227), відповідати на запитання.


01.04.2021
Зарубіжна література
 Тема: О'Генрі "Останній листок" - гімн людині, здатній на самопожертву заради ближнього . Специфіка розкриття образів  Бермана, Сью, Джонсі, динаміка цих образів
https://www.slideshare.net/ssusercb09ba/ss-60412577
(скопіювати посилання і переглянути презентацію)
Домашнє завдання. Поміркуйте, як пов'язане з новелами О'Генрі висловлювання М.Гоголя: "Я не знаю вищого подвигу, аніж подати руку занепалому духом "(усний твір)

Українська література
Виконати тестові завдання контрольної роботи. Результати надіслати до 08.04.2021

1.  На думку В. Симоненка, не можна вибирати

o     А дружину Б друзів В батьківщину

o     Г хліб

2.  Поезія В. Симоненка «Лебеді материнства» за основними мотивами належить до

o     А пейзажної лірики

o    Б громадянської лірики

o     В філософської лірики

o     Г інтимної лірики

3.  На думку В. Симоненка, слід знати

o     А що ти — підкорювач космосу

o     Б що ти — людина

o     В що ти — повелитель усього живого: рослин і тварин

o     Г що ти — частинка природи

4.  Люди у вірші В. Симоненка «Ти знаєш, що ти — людина...» протиставляються за допомогою антитези

o     А серйозні — легковажні

o     Б добрі — злі

o     В веселі — сумні

o     Г балакучі — мовчазні

5.  Автор у вірші «Гей, нові Колумби й Магеллани…» пропонує «шкварити на вогні»

o     А байдужість

o     Б злість

o     В безвідповідальність

o     Г сум, відчай

6.  В океані рідного народу, за віршем В. Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани…», слід відкривати

o     А учених та винахідників

o     Б нові зірки

o     В нових поетів

o     Г духовні острови

7.  За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», справжнім нареченим тітоньки Сніжани став

o     А Валентин     Б Сергій

o     В Славко         Г Вадим

8.  За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», Софія надає перевагу

o     А Валентинові

o     Б Сергієві

o     В Сашкові

o     Г Вадимові

9.  За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», головну героїню повісті Софійку називають інколи Русалонькою тому, що

o     А вона боялася води

o     Б вона дуже добре плавала

o     В дівчина дуже любила однойменну казку

o    Г. Х. Андерсена

o     Г дівчина розводила акваріумних рибок

10.       За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», Софійка та Сніжана їздили до бабусі в село

o     А Потурайчик

o     Б Попрохайчик

o     В Повторинчик

o     Г Половинчик

11.       За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», перший наречений тітоньки Сніжани був

o     А хокеїстом

o     Б футболістом

o     В боксером

o     Г баскетболістом

12.       За повістю М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», сімейною реліквією були

o     А книжки

o     Б фотографії

o     В ікони

o     Г коралі


31.03.2021
КР: ПРИСЛІВНИК

І варіант

Завдання 1-4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

А вгорі, весело, щасливо, світло;

Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;

В яскраво, мудро, міцно, твердо;

Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:

А ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;

Б на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;

В куди/небудь, з/ненацька, за/раз;

Г на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

А багато — більше — найбагато;

Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;

В товсто — товеше — найтовеше;

Г струнко — стрункіше — найстрункіше.

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

А з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;

Б на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;

В де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;

Г сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.

Завдання 5-6 передбачають встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.

5. Установіть відповідність між правилом і написанням прислівників:

А И, тому що основа закінчується на г, к, х

1 позаоч..

Б И пишеться після ч, ж у прислівниках

2 декол..

з префіксом по- та у від дієприслівникових

3 посередин ..

прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи)

4 нехотяч..

В И пишеться після твердого приголосного

5 навпомацки..

основи прислівника

Г І пишеться після м’якого приголосного основи прислівника

6. Установіть відповідність між прислівником та їх розрядами за значенням:

А Напоказ

1 Часу

Б Згарячу

2 Способу дії

В Швидко

3 Мети

Г Віддавна

4 Причини


5 Міри й ступеня дії

Завдання 7-8 — завдання відкритої форми.

7. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або -нн-.

Зако..о, змістов..о, спросо..я, попідти..ю.

8. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Зробіть морфологічний розбір прислівника.

У ХІХ ст. посуд частіше почали прикрашати гутним декором (скляними джутами розетками медальйонами-печатками дрібним битим склом тощо).

ІІ варіант

Завдання 1-4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

А радісно, високо, помалу, тихо;

Б низько, красиво, легко, заново;

В погано, близько, складно, тепло;

Г темно, глибоко, опівдні, весело.

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:

А без/упину, зо/зла, зі/споду;

Б по/польськи, на/вхрест, по/тиху;

В на/гору, з/середини, по/іншому;

Г до/щенту, на/весні, з/рання.

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

А глибоко — глибше — найглибоко;

Б добре — краще — якнайкраще;

В повно — повше — найповно;

Г дорого — дорогіше — найдорогіше.

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

А одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;

Б час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;

В з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону;

Г сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.

Завдання 5-6 передбачають встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.

5. Установіть відповідність між правилом і написанням прислівників:

А И, тому що основа закінчується на г, к, х

1 невдовзі..

Б И пишеться після ч, ж у прислівниках

2 насторож..

з префіксом по- та у від дієприслівникових

3 завдяк..

прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи)

4 напереваг..

В И пишеться після твердого приголосного

5 лежач..

основи прислівника


Г І пишеться після м’якого приголосного основи прислівника



6. Установіть відповідність між прислівником та їх розрядами за значенням.

А Наперекір

1 Часу

Б Спересердя

2 Способу дії

В Щороку

3 Мети

Г Весело

4 Причини


5 Міри й ступеня дії

Завдання 7-8 — завдання відкритої форми.

7. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або -нн-.

Невблага..о, напруже..о, зра..я, беззвуч..о.

8. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Зробіть морфологічний розбір прислівника.

Бо на світі той мудріший хто найдужче любить життя (В. Симоненко).

30.03.2021 
Тема: Узагальнення вивченого про прислівник як частину мови





Домашнє завдання: повторити правила, готуватись до кр




30.03.2021
Тема уроку зарубіжної літератури: Новела як літературний жанр.О.Генрі. "Дари волхвів". Моральні цінності в новелі. Біблійні мотиви у творі

Домашнє завдання : опрацювати с 206-213 підручника

  


29.03.2021
Тема: Любов Пономаренко. "Гер переможений".загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності

Перегляньте відеоурок.
 Домашнє завдання
 Готуватися до контрольної роботи за творчістю В.Симоненка, М.Павленко, Л.Пономаренко


----2020р.---
x4nfk4v
Шановні учні. Це код класу для роботи у classroom. Прошу приєднатися, спробуємо працювати активно.


22.05.2020 р.
Прочитайте влітку
Іван карпенко-Карий "Сто тисяч"
Олександр Довженко "Ніч перед боєм"
Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною"
Валентин Чемерис "Вілька+Галя або Повість про перше кохання"
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"
Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало"
Юрій Винничук "Місце для дракона"


21.05.2020 р.

Тема: Контрольна робота. "Ми - українці"
І рівень (4 бали).
1. Що стало причиною смерті Олега Ольжича?
а) хвороба;
б) автомобільна аварія;
в) катування у концтаборі;
г) важке поранення.

2. Яка ідея вірша Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»?
а) сум за рідною домівкою;
б) возвеличення любові до України;
в) уславлення борців за волю України;
г) заклик до активного життя, віри в себе.

3. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Олени Теліги?
   І душа моя горить сьогодні…
а) епітет;
б) метафора;
в) порівняння;
г) персоніфікація.

4. Який заклик звучить у вірші Олени Теліги «Сучасникам»?
а) ставати до бою за Україну;
б) не боятися своїх почуттів;
в) діяти, а не кидати слова на вітер;
г) не забувати про Бога.

5. На яку роботу влаштувався Іван Сила після прибуття до столиці?
а) вантажником;
б) працівником цирку;
в) вуличним борцем;
г) водієм.

6. Яку надзвичайно небезпечну тварину Іван Сила переміг голіруч у двобої?
а) лева;
б) тигра;
в) ведмедя;
г) бика.

7. За допомогою якої художньої деталі Андрій Малишко змальовує портрет матері у «Пісні про рушник»?
а) ласкава усмішка, засмучені очі;
б) сльози на щоці;
в) теплі, ніжні руки;
г) похилені плечі.

8. Символом чого є стежина у вірші Андрія Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»?
а) далекої дороги;
б) шляху додому;
в) дороги в інший світ;
г) життєвого вибору.

ІІ рівень (2 бали).
9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Господь багатий нас благословив»
2. «Сучасникам».
3. «Пісня про рушник».
4. «Вчителька».

а) Не треба слів! Хай буде тільки діло!
   Його роби – спокійний і суворий…
б) Козачка вдаряю попід мурами –
   Бо хлопчина не дає спокою!
в) Рідна мати моя, ти ночей не доспала,
   І водила мене у поля край села…
г) І вірити, і прагнути – не вотще.
   Безсмертне – і величне, і ясне-бо.
д) Знов щебече юнь і цвіте трава,
   Пізнаю тебе в постаті несхилій.

10. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.
1. Фікса.
2. Мілена.
3. Брякус.
4. Пандорський.

а) найсильніша людина Німеччини;
б) кохана Івана;
в) ведучий у цирку;
г) агент таємної поліції;
д) тренер Івана.

ІІІ рівень (3 бали).
11. Визначте ідею вірша Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив».
12. Які циркові номери виконував Іван Сила?
13. Яку роль, на вашу думку, в житті кожної людини відіграє вчитель (за поезією Андрія Малишка «Вчителька»)?

IV рівень (3 бали).
14. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1) «Краса українського рушника» (за віршем Андрія Малишка «Пісня про рушник»).
2) «Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти  і щирості» (за повістю Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»).
3) «Віра у себе – шлях до успіху» (за поезією Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»).

4) «Потрібно дорожити кожною миттю життя» (за поезіями Олени Теліги). 


15.05.2020 р.
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури

Визначаємо віршовий розмір | promovu.in.ua

Типи римування – Українська мова та література

Теорія літератури: поняття роду і жанру – Українська мова та ...

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ

Проаналізуйте свій улюблений вірш і надішліть роботу для перевірки



14.05.2020 р.
Тема: Андрій Малишко. "Чому, сказати, й сам не знаю..." Художні засоби донесення до читача ідеї патріотизму, гуманізму, історичної пам'яті. Ліризм поезій А.Малишка

Аналіз вірша Чому, сказати, й сам не знаю (Стежина) Андрій Малишко: «Стежина» створена  8 любого 1970 року – за 8 днів до смерті поета. Кожна людина завжди пам’ятатиме батьківську хату і ніколи не забуде стежини до неї.
Тема: розповідь ліричного героя про рідні краї.

Ідея: рідні місця мають велике значення в житті кожної людини.

Головна думка: кожна людина, що покинула батьківський дім, ніколи не зможе забути шлях, що веде до нього.

Рід: лірика

Вид: громадянська

Жанр: вірш

Основна думка: стежина у рідному краю, яка веде до батьківської рідної хати – це найдорожче, що повинна людина пам’ятати усе своє життя. Де зробив перші кроки і вирушив у далеку дорогу життя.

Композиція твору: Твір складається з чотирьох куплетів по 4 рядки. Кожен рядок таку глибоку думку несе, окрилює душу.

Внутрішній монолог ліричного героя спонукає на глибокі роздуми.

Роздуми про що? (Про рідну домівку, стежину у рідному краї, любов, чуйність, щирість, до місця, де народився, зробив перші кроки.

Художні засоби пісні (вірша)Епітети: «ревний біль і ревний жаль», "єдина стежина", "круглі соняхи", Повтори: «мита-перемита», «ревний, ревний», дощами… дощами», Метафори: «живе у серці», «обрій землю обніма», «стежина пішла», Звертання: моя стежино, моя надієчко,  Риторичні запитання: Де ти, моя єдина? Уособлення: обрій землю обніма, стежина пішла/не повертає/стеле.

Строфа: катрен

Віршовий розмір: ямб

Кількість строф: 6

Римування: абаб (перехресне): знаю-літ-краї-воріт.

Образи - символи вірша Чому, сказати, й сам не знаю (Стежина)

Стежина - любов до отчого краю
відчинені ворота -  життєвий шлях, вибір
дощі, сніги - випробування, труднощі долі
розквітлі соняхи - сонце, батьківське благословення
вечоровий виднокруг - людське життя, невблаганна старість

Висновок: Стежина життя... У кожного вона своя, кожний вибирає сам, якою вона буде і де проляже . Це по ній кожен має пройти гідно.  Одним одна... Єдина... Найдорожча... Поет не закликає бездумно кидатися в далекі світи у погоні за примарним щастям. Щоб потім каятися, шкодувати, марити в снах і наяву за батьківським порогом і стежиною, «дощами митою, перемитою» — тією, що в'юниться «Між круглих соняхів» і веде на батьківщину.

Інформаційне гроно Стежена:

рідна домівка                                            пам’ять

дитинство                СТЕЖИНА              чуйність і щирість

перші кроки                                               любов




08.05.2020 р.
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник". Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них
Завдання: вивчити вірш напам'ять.






07.05.2020 р.
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. "Нова пригода Івана Сили". Усний твір - продовження повісті Олександра Гавроша.

https://nashchudovij7a.blogspot.com/p/blog-page.html
Шановні учні. Перейшовши за даним посиланням, ви можете ознайомитись із характеристикою персонажів повісті "Неймовірні пригоди Івана Сили", зробленою вашими ровесниками. Оберіть одного із персонажів і придумайте яка його подальша доля. 


03.04.2020 р.
Надішліть до 09.04.2020р. цитатний план характеристики образу головної героїні повісті-казки Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" на адресу g.sotnik@ukr.net



 Читати новелу Любові Пономаренко "Гер переможений"

09.04.2020 р.
Поміркуйте (усно) над поданим нижче матеріалом (текст взятий із плану-конспекту уроку Кулієвич Мирослави Степанівни).
 Метод «Гронування»
 Фрідріх
  Любить дітей
  Нещасний
 Відчуває провину
  Працьовитий
  Вразливий
  Сентиментальний
  Сумує за миром
  Має потяг до краси .

 Метод «Займи позицію»
- Чи можна простити ворога?
 ТАК НІ НЕ ЗНАЮ

  Художня деталь ― виразна подробиця твору, яка подає певний епізод у несподіваному ракурсі
 Цеглинки ― любов до праці
  Нагідки ― потяг до прекрасного , віра у краще
  грядка― його маленька держава
 прикраси з цегли ― творча натура Фрідріха
  хрест ― символ смерті
 Квітка, що розцвіла посеред грудня ― символ незнищеності людської душі.

 Визначення теми , ідеї та основної думки твору
Тема: зображення гуманного ставлення до полонених німців, які відбудовували зруйноване місто.
 Ідея: засудження війни, жорстокості, уславлення гуманізму, чуйності, доброти
Основна думка: треба в будь-якій ситуації залишатися людиною.
 Композиція твору: ― експозиція: полонені німці зводили будинок ― зав’язка: ставлення Фрідріха до українських жінок-вдів ― кульмінація: самогубство Фрідріха ― розв’язка: фотокартка з двома дівчатками ― згадка про полоненого німця
 Поняття простору і часу в художньому творі ― Чому автор ускладнює композицію, подавши дві розв’язки? Хоча між ними різниця 50 років. (Через 50 років до оповідача прийшло розкаяння за своє ставлення до Фрідріха, прощення ворогам, які свою роботу виконували на совість. З роками 6 людина стає мудрішою, набирається життєвого досвіду, приходить усвідомлення, що прощення ― одна з найважливіших людських чеснот.)

 Проблемне питання
― Чи має людина прощати завжди, навіть своїм ворогам?
 ― Чи кожен здатний залишатися людиною в складних життєвих ситуаціях?
 ― Від чого це залежить? Чи важко бути людиною ?
― Чи актуальні проблеми, порушені у творі в наш час?

10.04.2020 р.
Тема: РЗМ Контрольний письмовий твір

Написати  твір на одну із запропонованих тем:
1. Чи варто за добро відповідати жорстокістю (за твором Л. Пономаренко "Гер переможений").
2.Добро і зло у повісті М. Павленко  "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
3. Мої враження від вивчених поезій Василя Симоненка.


16.04.2020 р.
Тема : Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. "Захачеш - і будеш". Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.

опрацювати сторінки 222 - 228.

17.04.2020 р.
Тема: Олена Теліга. "Сучасникам". Моральний заповіт нащадкам

Сторінки 229-235 (підручник)





23.04.2020 р.
Тема: Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Повість про пригода українського силача.

Читати  текст твору.





24.04.2020 р.
Тема: Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
Відповідати на запитання  в підручнику (усно)



30.04.2020 р.
Тема : Морально-етична проблематика твору Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили": добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.


Презентація допоможе вам пригадати сюжет твору. Визначте самостійно тему і основні думку твору та елементи композиції, запишіть у зошит.


«Пригоди Івана Сили» — звичайна історія про хлопця із незвичайними здібностями, який опиняється в типовій ситуації людини, що приїхала підкорити столицю, а підкорила майже весь світ. Навіть не віриться, що автор переказує реальні події із життя відомого уродженця селища Білки, найсильнішої людини ХХ століття. До реальних героїв — Івана Фірцака, його дружини — повітряної гімнастки, чемпіона-суперважковаговика Джона Джексона, королеви Британії автор додав кумедних вигаданих персонажів: слідчого агента Фіксу, обірванця Міху Голого. Письменник так майстерно змалював портрети й характери своїх героїв, що, не знаючи справжньої історії українського богатиря, ніколи не здогадаєшся, на кому саме відігралася авторська фантазія.

Немає коментарів:

Дописати коментар